Nog een maandje! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Joyce Leijen - WaarBenJij.nu Nog een maandje! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Joyce Leijen - WaarBenJij.nu

Nog een maandje!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

07 Oktober 2014 | Nederland, Heiloo

Hallo allemaal :)

Ja ja, binnen kort is het dan eindelijk zover!
Om precies te zijn vertrek ik 6 november richting Hanoi (Noord-Vietnam).
Hier kom ik 7 november aan en daar heb ik dan ook afgesproken met mijn reismaatje Frank waarmee ik de komende tijd samen ga reizen.

Ik heb er echt onwijs veel zin in na alle voorbereidingen gedaan te hebben en het nu echt dichterbij komt wordt het toch ook wel weer spannend.

Mijn plan is om de landen Vietnam, Cambodja, Laos en Thailand te gaan bezoeken.
Ik heb een open ticket geboekt en weer daarom ook niet precies wanneer ik terug kom.
Dit hangt overal een beetje vanaf ;)
Laten we het houden op dat ik tussen de 3 en 6 maanden weg ben net hoe het allemaal loopt.

Via deze blog wil ik jullie weer proberen zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn belevenissen en ervaringen :)

Hierbij de link met de globale reisroute wat mij leuk lijkt om te gaan zien:
https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zHk6D8tMQMXo.kKVqK5ZukKfE

  • 08 Oktober 2014 - 12:01

    Chantal :

    spannend maar wel super meis ik blijf je volgen zo lijkt het of ik zelf ook de reis maak

  • 08 Oktober 2014 - 14:19

    Renee:

    Joyce!! Wha das echt al snel. Leuk om wat te lezen.. Ik ga je weer volgen hoor!

  • 08 Oktober 2014 - 17:34

    Nico:

    Leuk voor uitzicht en spannend z'n trip, alvast goede reis..

  • 22 Oktober 2014 - 22:27

    Angelique:

    Joehoe, ik geloof dat ik me nu heb aangemeld om je te volgen.....

  • 05 November 2014 - 13:31

    Natalie:

    Olla meis,
    volgens mij kan ik je nu ook volgen :) Veel plezier en geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heiloo

Joyce

Actief sinds 28 Maart 2012
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 16411

Voorgaande reizen:

06 November 2014 - 02 Maart 2015

Backpacken ZO-Azië

14 Mei 2012 - 18 Juni 2012

Sun Dance Ranch

Landen bezocht: